Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Stap 1:Plaats je gekozen items in je winkelmand.
Stap 2: Klik rechtsboven op je winkelmand en vervolgens op ‘ga door naar afrekenen’. Vul je persoonlijke gegevens in en controleer deze zorgvuldig.
Stap 3: Kies je voor de gewenste bezorgoptie. Het kan zijn door de grootte van je bestelling dat je automatisch de optie ‘PostNL Pakket’ krijgt. Meer informatie over onze bezorgopties vind je hier.
Stap 4: Kies je een gewenste betaalmethode. Meer informatie over onze betaalmethodes vind je hier.
Stap 5: Tot slot vink je aan dat je de algemene voorwaarden accepteert en klik je op de button ‘plaats bestelling’ om je bestelling definitief te maken.

Kan ik mijn bestelling wijzigen/annuleren?

Helaas is het niet mogelijk om een bestelling te wijzigen of annuleren. Dit betekent dus dat het van belang is dat je altijd goed je order en persoonlijke gegevens checkt voordat je je bestelling definitief maakt.

Mijn bestelling is niet gelukt, wat nu?

Is je bestelling niet gelukt of is er iets mis gegaan? Geen probleem, wij kijken met je mee. Je kunt altijd iemand van ons mailen of het contactformulier invullen. Er wordt dan binnen 24 uur gereageerd.