Bezorgen

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?  

Moet ik de verzendkosten betalen?

Voor welke verzendopties kan ik kiezen?

Kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra wij je pakket hebben meegegeven aan de koerier. ontvang je een e-mail met daarin een link, via deze link kun je de zending volgen. 

Kan ik mijn adres wijzigen?

Helaas kan ons systeem geen wijzigingen meer aan orders aanbrengen zodra ze geplaatst zijn. We willen dan ook benadrukken om altijd goed te controleren of je de juiste persoonlijke gegevens hebt ingevuld, voordat je je bestelling definitief maakt. Heb je hier nog vragen over? Neem dan contact op met de klantenservice en houd je bestelnummer en adres bij de hand.

Mijn pakket is nog niet geleverd, wat nu?

Het kan zijn dat jouw pakket vertraging heeft opgelopen bij de vervoerder. Wij adviseren daarom eerst om goed de track & trace code te bekijken. Hierin staat aangegeven wat de status is van de levering. Wanneer je hebt gekozen voor een brievenbuspakket, dan heb je geen track & trace code ontvangen. De levering van een brievenbuspakketje kan vaak wat langer duren en deze worden niet bezorgd op zondag en maandag.

 

Levertijden tijdens feestdagen

Tijdens feestdagen hebben wij en ook PostNL/DHL het vaak drukker dan normaal. Ondanks deze drukte doen we er altijd alles aan om jouw pakketje zo snel mogelijk te verwerken. Houd er echter rekening mee dat je bestelling wat later bij je aan kan komen, dan dat je van ons gewend bent. Mocht je gekozen hebben voor levering met track & trace, houdt deze dan goed in de gaten voor de meest actuele bezorginformatie.